När sommaren återkom..


..drog alla  sjukgymnatster av sig kläderna och fläkte ut på gräsmattan vid Blåsenhus ! Vid lunch igår var det 25 grader varmt och solen sken som aldrig förr! Underbart!

Har haft världens träningsvärk i kroppen sedan måndagen, och kände igår att det var segt då jag och en vän begav oss emot gymmet, men efter några övningar var jag med i matchen igen dock blir det helt vila i helgen då vi åker till Lund för Svenska Akademiska Mästerskapen i hoppning och dressyr. Gissa vilken gren jag skall glänsa i :P


Idag är vi instängda i skolan till lunch tyvärr, men därefter är det uppstyrd beach-volley med klassen. Får dock se om min instats på sin höjd blir att ligga på sidan av och hejja-ropa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback