Kårfest


Gårdagens kårfest blev labil men bra (som linneorna uttryckte). Jag fick brottas med diverse hårda gladiator 6or då mitt misson inför kalaset var att ha lite kläder i silver och utmana "gladiatorerna". Och vinst i alla mina "matcher" då :P


Jag har idag också tränat mina pedagogiska skills och haft 17 10-åriga fotbolls-tjejer som prövat på brottning. Duktiga tjejer och duktig sophia som bara pratade lite för fort 70% av tiden. Mitt stora dilemma, tagga ner och andas mellan raderna. Fick dock en känga in the face då jag skulle instruera arm-lås på tjej-passet och fatalt misslyckades! Men som tur var hade Lisen bättre koll än mig .  Tänk att man aldrig blir full-lärd:P

Nu blir det grillade hamburgare på Studentvägen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback