Tuff-tuff tåget


Då var lägret över och jag sitter åter på tåget emot Karlskrona. Har varit ett läger med ledordet: Teknik, och då väldigt långa pass då vi bara drillat tekniker och jag har saknat sparringen i slutet av varje pass. Jag personlig tycker det är svårt att hålla fokus i 2h på enbart teknik, men hoppas att lite fastnat i alla fall och att jag inte glömmer bort allt nu innan jag hinner testa på det i sparringen. Lördagen bjöd på 3 pass varav 2 av passen enabart teknik och det tredje med situations-sparring från djup halvguard och några 3 min ronder som avslut.

Middag ute på en krog i stockholm då jag åt ungtupp. Smakade som kyckling fast var torrare, men med massa krydda på samt vansinnes hunger gick det snabbt ner. Jag och Matilda smet också iväg för att handla choklad och nötter till efterrätt då vi endå inte var riktigt nöjda. Väl hemma igen blev det också att äta matlåda då magen inte var riktigt nöjd trots det konstanta ätandet. Det tar på att jujutsa 5-6h!


Kan lova att jag sov gott inatt efter många timmar med Gin på och känner mig fortfarande inte helt utsövd, dock ganska skönt för kroppen att inte maxa idag då tåget gick vid 14.00 och brasse som Leticia är, sprack tidsplanen och schemat och jag hann inte med sista 30 minuterna. Dock hann vi med 2 h 15min teknik innan jag hoppade in i duschen, och packade ihop mina prylar för avfärd.

Nästa gång det blir rulla av är då det skall tävlas i Uddevall den 19e och då är det Submission som står på schemat. Blir fint som uppvärmningstävling inför London som är helgen efter :)



Nu till veckan blir det att se till att få in de skol-uppgifterna som skall skrivas samt att gymma, löpa och praktisera för att sedan nästa helg hälsa på familjen Dahlström i Växjö ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback