Resultat





Gameness är avklarat och man kan konstatera att det går att VILA sig i form:

Första matchen = Vinst och vidare

Andra matchen = Vinst på kimura och vidare

Tredje matchen = Vinst på kimura och VINST!


Gick finalen emot ett lilabälte och är väldans nöjd med min prestation. Jag hade sänkt kraven då jag inte tränat brottning på närmare 4 veckor och känslan, lyckan eller vad man nu skall beskriva det hela med var bara fantastisk! Det kan inte bli en bättre uppladdning inför London nästa helg och AbuDabi pro!

Tyvärr hände det sig att en av killarna gjorde illa sitt knä, varför mina planer om grillpremiär i Uddevalla på lördagskvällen blev omstrukturerade. Deras bil hade endast en chaufför och efter vädjande blickar och förfrågan om jag kunde tänka mig att köra hem dem till Uppsala så körde jag dem hem och kom hem en dag tidigare än planerat. Men jisses vad skönt att komma hem efter 4 veckor på vandrarhem. Att sova i sin egen säng, vara i mitt hem!


Söndagen har fördrivits med handlande, promenader och jogging i solen samt att jag hade passet idag på klubben. Mättade ut hur långt jag löpt idag med. Använde jogg.se och enligt dem har jag "sprungit runt" 15km idag :O Dock känner jag av en hälsena nu, men det var nog värt det för solen gav mig så mycket inspiration!



Imorgon är det tillbaka till skolan igen och jag längtar!



 


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: bröstlyft och implantat. Så har ingen kontakt i muskulaturen där alls. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback