Operatör nästa?


Igår var jag med på operation hela dagen. Gick med en underbart härlig läkare som på ett bra sätt lät mig komma till försåelse för hur operationerna utfördes och hon berättade hela tiden vad hon gjorde och varför. Sjuk endå hur man kan skära i en människas kropp på det viset. Inte konstigt att de kommer till avdelningen sen och inte vill röra sig då man faktiskt med en kniv skurit upp och fixat till diverse ting INUTI kroppen. Jag fick vara helt steril även jag varför jag kom väldigt nära och kunde se exakt vad som hände. TUFFT!



Annars flyter dagarna på, uppstigning starx före sju och bussen går emot sjukhuset halv åtta. Jobbar åtta till fyra och efter det gymmet för aningen styrka eller kondition. Hem runt sex, duscha laga mat och därefter sätta sig vid datorn och nörda lite innan jag vid halv tio - tio kryper till sängs. Saknar Uppsala och framförallt brudarna mina.. Men till helgen blir det tjej-läger för hela slanten så då kanske jag förhoppningsvis får mig en dos av girltalk ;)



Kommentarer
Postat av: mamma

Vad duktig du var igår det verkar som du har lite tid över för dig själv, du hinner blogga nu det tycker jag är roligt.

2011-03-02 @ 21:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback