Sundsvall

Hemma hos mor och far i Sundsvall och har träffat min chef och signerat lite papper inför kommande jobb i sommar. Börjar jobba den 24 och fram tills i början av augusti vilket innebär lite mera Uppsala innan jag kommer riktigt bosätta mig i Sundsvall. Åker tillbaka på torsdag till Uppsala för en veckas träning inför NordicOpen som jag nämnde tidigare.


Har ett mission under mina dagar nu i Sundsvall och det är att städa huset i stan åt mig själv, men också åt mammsen som ansåg att det krävdes kontanter för att man ens skulle vilja ta tag i dörrhandtaget och stega in i huset. Men jag har kavlat upp armarna och tagit tag i kylskåpet så det är som nytt, köket glänser, toaletterna är rena och likaså hallen och vardagsrum. Trappen, sovrummen och tvättstugan kvar bara nu samt klippa gräsmattan. I utbyte har mammsen fyllt kylen med allt jag gillar: Frukt och grönt av alla de slag, keso, kesella, yoghurt, frön och choklad. Bästa mamma !

Dock chockade jag dem igår och jag tror till och med pappa var lite orolig där imorse då de insåg att jag lyckats få i mig ofantliga mängder kött igår . Hur kan det rymmas i lilla mig, var första frågan jag fick imorse. De ska bara  veta... Gott kött är lite av mitt bästa :) Åt dock firre till lunch idag för att variera mig lite, med fruktsallad till efterrätt. Mums!


Nu är det dags att ta tag i de sista rummen här i huset innan det blir intervaller på kullarna . take care!



Kommentarer
Postat av: Nathalie

hehe kött är mumma! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback