Så länge man orkar


Uppe med tuppen idag , då tvättstugan var bokad. Emellan varven av maskinbyten hann jag höra hur magen knorrade och styrde därför upp denna nationaldag med pannkakor med färska jordgubbar och äpplen. Lyxfrukost som bara blir ännu bättre om man får vänta in den dära sugande känslan som får en att längtan efter frullen.

Vid elva skall jag Matilda och Linus ta oss en sväng till Ekeby och köra ett pass i deras nya gym och i eftermiddag tänker jag att jag tar mig en löptur om jag hinner innan tåget tuffar bortöver till sundsvallstrakterna vid fyra. Skall hem och träffa chefen imorgon och få medicindeligering inför jobbet. Men på onsdag eller torsdag far jag hem igen till Uppsala för att jag tänker tävla i Danmark i
NordicOpen . Kommer åka helt själv och tävla för första gången. Ska bli spännande men också pirrigt!



Helgen har spenderats i Sthlm med bland annat girls from back in the days: Helena, Hanna och Elin. Lite Grönan, lite Petter och lite av gamla staden. Hann också med att dricka vin mitt i en mat-mässa och suga upp en blåbärs-mohito tillsammans med ett mycket trevligt sällskap. Ibland går tid och dagar bara så fort ;)

Sedan hade vi ju en lyckad tjej-dag i torsdags med! Mycket brottning och bus kan man väl sammanfatta det hela med och vad säger mer än bilder?



(Tagna från Karin Grens Fb)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback