Pirrigt!


Imorgon åker jag till Danmark !! Satt och läste igenom startlistan och inser att samtliga avamält sig så i SWn finns det inga motståndare. Funderade dock på om jag kunde husla in mig i den minsta grabb-klassen men där var det minsann inga anmälda :( Istället blir det all in på lördag med min blåa gi och mitt nya lila bälte. Premiär för Nordenö som lila-bälte ;)


Känner dock lite av en viss tendens till överträningssymtom då vänsterarmen värker vid minsta lilla ansträngning, hälsenan gör sig lite hörd och jag är konstant trött hur mycket jag än sover. Tänkte jag skulle rulla med på dagens pass på klubben men avstår för att istället träffa en polare och byta lite massage ;) Svårt att inte träna massor då jag är ledig hela dagarna just nu. Men träna smart och vila där emellan är ju mitt eget förslag om någon anna frågat vad de skulle gjort. Idag har jag istället sovit till elva, tvättat och storstädat garderob och lägenhet samt lyssnat på bodyradio. Dammsugit och torkat och tagit en promenad i botaniska trädgården med Robert. Träffar karln ALLDELES för sällan.


Föresten: Är det någon som vet någon bra sida där man kan streama föreläsningar om allt möjligt vad som? Youtube är ju sjuk drygt då avsnitten är slut efter 10 min :/




Take Care !







Kommentarer
Postat av: Anna Helena

Härligt, och lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback