Morgonstund

Fråga inte vad jag gör vaken nu, för det vet jag själv inte riktigt. Sov dåligt inatt och när jag vakande (efter ca 4h sömn) kurrade magen och kaffe-suget hade satt in. Försökte förgäves vända och vrida mig för att somna om till 0630 då klockan är tänkt att ringa, men jag fick ge upp.


Var med Lisen, Jossan och Linus och tog premiärdoppet för i år. Eller dopp och topp, skulle åka luftmadrass med Jossan men den höll inte riktigt för min tyng då blev "ofrivilligt" bad . Men alltid nått även det, tycker minsann det räknas .
______________________________________________


Är ju galet men idag är träningsvärken ännu värre och idag har även nacken och halsmuskelaturen börjat att känns rejält. Visserligen har jag bara rört mig några få meter mellan kaffebryggare och säng än så länge men känns att musklerna jobbat. Om inte annat svider mina två öppna sår i händerna efter chinsräcket ;)
Är även rejält blå vilket är resultatet av SW sparring, lite bicepsslishers och lockdowns på vaderna resulterar i någon form av inre blödning extramuskulärt vilket ger mina armar och ben tonen av brun-lila . Sommar-brun eller våldsfärgad, vem ser egentligen skillnad? :P



Take Care!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha men herregud vad benen ser ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback