Kvitto

Shiiiit idag kan jag säga att kroppen var något stel efter gårdagens vansinne. Samtliga muskler i övre ex kan jag beskriva med smärtande ord. Biceps, serratus, latsen, rectus abdominus you name it. Det tog bra Linus vansinnes övningar ;)


Idag blir det lite rull med en vän vid lunch därefter ut och hälsa på Lisen och Jossan för lite sol bad och gött häng. Efter det massera ikväll innan Eriks SW pass 19.30. Sedan är det till att ta mitt pick och pack för resan norröver . Har nog lyckats flörta in mig på lite olika håll så stallet ska ge mig lite hästdoft denna sommar.

SM närmar sig med stormsteg, snart snart...




Kommentarer
Postat av: Helene

Meen vad du är fin! Saknar dig :)

Postat av: Helene

Meen vad du är fin! Saknar dig :)

2011-10-21 @ 15:25:32
URL: http://helene10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback