Mindre aktivitet


Här händer det inte mycket under sommartid. Märker att jag inte är övertygad om att mamma och pappas stationära dator är lika bra som min egen lilla laptop varför det inte blir mer tid vid datorn än till att facebook-nörda och kolla mejlen med jämna mellanrum..


Jag har lite kommit över krisen och panikångesten över att inte veta vad nästa mål skulle komma att bli, och bestämt mig för att ge det stående en chans och verkligen försöka lära mig hur en bra fighter är stående. Dock kommer jag inte släppa Gin utan bara göra lite omstuvning i träningen. Under våren har det blivit mycket grappling och jujutsu vilket resulterat i en viktnedgång och bättre lugn i mitt game. Jag har utvecklat min grappling och börjat komma till nästa nivå, i alla fall på det mentala planet. Behöver inte stressa in i saker, behöver inte tro att alla lägger press på mig för det är jag själv som lägger ribban där jag vill att den skall vara. Vuxit lite kanske man kan säga.


Nu har jag en välbehövlig semester från tävlandet då jag tränar och äter mera det som faller in än det som borde och måste. Dock är jag lite missbrukare av kicken, så släpper inte greppet utan kommer fortsätta att träna under hela perioden här i Sundsvall för att komma tillbaka till Uppsala i augusti redo att börja om från 0.





Take care!

Kommentarer
Postat av: mr Psytrance

Trimmad! Bra jobbat!

Inspirerande!

Postat av: Martin

Kul att du skriver om kampsport! Vi försöker samla kampsportsbloggar på http://www.tranakampsport.se/, lägg till din blogg på http://www.tranakampsport.se/laumlgg-till-din-kampsportsblogg.html!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback