Skidat

I söndags tog jag mig i kragen och packade in skidorna i bilen och for emot sidsjön för att åka längd-skidor för första gången på mycket länge. Skall ju åka Tjej-Vasan om 48 dagar så är helt klart dags att känna på hur det känns. Tog ett spår och stakade mig iväg. Mycket uppför, lite vilse men efter lite över en timme var jag illbaka vid bilen och väldans nöjd över att ha spräckt ångest-bubblan inför första åket. Var inte alls så hemskt som jag minns det :)

Igår var många töser tillbaka på kvälls-passet och det blev mycket sparring. Svettig och flåsig som aldrig förr, men ojoj vad roligt det var !


Idag står det BodaBorg på schemat med gänget. Jag hoppas att min tjuriga/tävlings- sida inte tar över och gör att jag blir tjurig efter 30 min .. Det har hänt förr ..:P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback