Om fyra dagar!


På onsdag klockan 10 lyfter flyget emot Portugal och igår var jag och fick min nya dräkt. En blå vulcan-Gi :) Dock ska den få besöka tvättmaskinen och 60 grader en sväng men den är i överdrivet mycket bättre kvalite än mina andra två slitvargar till dräkter. Kan det vara en ny favorit dräkt tro?


Det är 16 st anmälda i min viktklass nu och 40 st i den öppna klassen . Jag har kört på "Train hard, fight easy" och hoppas att jag nu är så toppad som jag kan bli. Har ju känt mig lite små-seg och trött hela veckan, men efter en god natts sömn inatt och bra mat känner jag mig mera i balans. Dock blir det inget mera brottning nu bortsett från mitt eget och Matildas pass på söndag. Lätt jogging på schemat nu och inget ansträngade. Vikten ligger lite lågt så kan gott unna mig att lagra in energi inför tävlingen och samla kraft.

_________________________________________________________________________


Jag måste påpeka att jag är grymt facinerad över hur man gjort Twilight-filmerna. Alla bygger på mycket pinsamma senarion och är det något som jag tycker är underhållande så är det när det blir awkward och lite taskig stämning varför jag nästan vill sätta drama/komedi som titel på denna fantasy-serie (?)

Är också godkänd i kursen kirurgi efter vad jag skulle kunna påstå var den "minst smärtsamma" tentan i världshistorien . Me like :)





Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: http://styleoflife.blogg.se/2011/january/utkast-jan-2-2011.html#comment där finns ett par, men jag ska lägga upp fler, promise :) kram /A

2011-01-22 @ 15:50:35
URL: http://styleoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback