Hemfrid

Det är så skönt att vara tillbaka i Uppsala igen. Uppstyrda rutiner och matlådor är min melodi och det blir så styrit när man är borta. Ingen ordning och jag är ju en skadad vane-människa varför rutiner är vad som gör mina dagar till funktionella.

När jag varit i Sundsvall har jag också haft väldigt svårt att somna och varit vaken långt in på nätterna, klistrad vid tvn som har mer än en kanal och om nätterna kan man bland annat se fighting eller tv-serier och då är det svårt att slita sig.. Här hemma somnar jag ovaggad i mina egna säng så fort huvudet närmar sig kudden .
Borta bra, men hemma bäst ;) Åker dock hem igen en snabbis på fredag-måndag för att träffa några vänner som inte riktigt hanns med under mellandagarna. Men har man massor av tillgodo-resor på SJ samt ledig tid fram till den 17 januari känns det som om desto mera jag kan förgylla min ledighet med desto bättre.

__________________________________________________________________________


Just nu håller jag på att styra upp ett litet bakprojekt. En äpplekaka a la moi:

 

Innehåller havregryn, äpplen, proteinpulver, fullkornsmjöl, kesella, bakpulver och massor av kanel


Vid två idag är det lite sparring på klubben planerad, äntligen med Gi efter att ha kört mycket SW i Sundsvall. Rullade också lite igår och det är bara med ordet lycka jag kan beskriva känslan att få rulla runt :)


 


Kommentarer
Postat av: Teodorheidi

Very Good Directory !!! Keep It Up.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback