Finbesök..


från sthlm fick jag igår minsann! Tove och Karin från Prana och Hilti sthlm kom och sparrades lite med mig, matilda, wictor och jens. Samt att jag fick lite tips då min hållning i det stående gamet är lite halvbra :P
Så nu ska jag typ börja dansa lite för att få in rätt stegkombo, men det är inget jag ser som ett hinder ;)

Hade planeringsmöte och bastu-kväll med alla tränare i fredags och vi fick in ett till tjej-pass på schemat. Onsdagar klockan 16-17 :)

En dansant natt ute igår med cola och funlight blev det  med och idag har jag : INTE GJORT NÅTT
Vaknade, lagade olika sorters matlådor till den kommande veckan. Såg ett avsnitt dead like me och började känna mig sådär seg och trög så tog en prommis bort till ica, köpte godis och bytte ut min kolsyrepatron.
Ätit godis och sväljt ner det med en kopp kaffe samt packat väskan. Ska bege mig ut i vansinnes-halkan bort till klubben för lite sparring. Efter det väntar tårta och mys då kajjan fyllt år. Kanske värt att packa ner en matlåda med så att man äter någon riktig mat idag med :P


Har känt mig så himla trött nu i slutet på veckan, jag hoppas att det ska vända nu i samband med rutinerna som vardagen ger. För imorgon börjar kortkursen på 3 ½-dagar . Tenta på fredag i kirurgi, jippie ...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback