Invertera runt..


Hemma i vardagen och börjar få koll på vad som förväntas av mig. Tenta om lite mer än en vecka och jag började tentaplugga igår så smått. Styra upp med frågor och dylikt. Ska nog kunna lära mig andningsdelen trots hög frånvaro från föreläsningar. På fredag börjar vi med ortopedi och undersökningar igen ! Äntligen lite praktiska lektioner igen, det gillar jag :)


Hemma igen betyder tillbaka till Hilti och nu har vi besök av en Jake MacKenzei som är en grym grappler. Jag slutar inte bli förvånad varje gång då han slänger upp tusen detaljer man aldrig tidigare tänkt på, olika variationer och sätt att göra en viss teknik. Jag försöker vara svamp och suga upp så mycket som möjligt samt att verkligen pröva allt i sparringen. Det som fungerat bäst hittlis är när man misslyckats med en omoplata och tar om till en triangel. Vet dock inte riktigt hur jag gör, men det fungerar på något vis :P
Vi tjejor körde även ett nedtagningspass igår innan, och Hulda visade sitt favvokast och det känns inte helt omöjligt att lyckas med detta kast... ;)


Nu ska väskan packas och BMC väntar på mig med öppna armar för en dag med "slem studerande" och patientfallsseminarium.





Kommentarer
Postat av: Nathalie

tummen upp! :)

Postat av: Anna

Härlig mage :D

2011-02-04 @ 23:35:05
URL: http://styleoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback