Goda besked!


Jag har klarat skriftliga tentan i lungsjukgymnastik och ortopedi! Oh Yes alltså!

Sitter för tillfället på tåget som är försenat men som så småningom skall ta mig till Stockholm och förhoppningsvis även uppsala såsmåningom. Risken finns att det blir vääldigt sent hem, men tänker då inte banga på lite brottning imorgon. Har inte rullat på över en vecka snart och praktiken har tagit mycket på krafterna. Fick dock till ett relativt bra benpass igår med både utfall, knäböj på 80kg och marklyft på 90kg kombinerat med lite triceps/biceps mellan pauserna. Dock fick jag och Gurra leta ett tag innan vi hittade gymmet som är till för oss "anställda för blekinge landsting".


Imorgon bär det av emot dalarna och Mora med. Blir mycket tåg-åkande för mig just nu (men det genererar ju prio-poäng som jag kan handla för så why not.) Vasa-loppet enbart för tjejor går av stapeln och det är sista etappen i min tjej-klassiker satsning.   Efter 3 mil på skidor på lördag ska jag ha lyckats att genomföra en tjej-klassiker. Vad ska man då ha för nästkommande utmaning? Jo det skall jag berätta:


GRAPPLING- för HELA pengen ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback