En Klassiker för tjejer: Check!


Igår stakade jag mig fram sista etapen av min klassiker för tjejer, och det med nya skidor som aldrig tidigare sett eller känt av snö. Men ojoj så fint de gled fram på en något bakhal snö (enligt vissa). Tycker jag hade ett gott grepp av snön och jag kan nog ärligt säga att jag njöt till största del av loppet. Under tre timmar klarade jag med: slutade på tiden 02.56 vilket innebär att jag snittat milen under en timme och med tanke på hur mycket folk man slungats förbi och hamnat bakom kan jag inte säga annat än att det var över förväntan!

Idag kan jag dick knappt lyfta mina ben då höftböjaren vill ha ihjäl mig eller nått, men trots detta är man sådär härligt slut i kroppen. Kommer sova gott inatt det kan jag garantera!



Var på klubben en  sväng och brottades med tjejerna, och finbesök från stockholm hade vi med. Dock kan jag inte säga mycket om min prestation då jag kände att det inte fanns så mycket gas i kroppen just idag men det vilar vi upp tills på fredag då det är tjej-läger och Girls Only i NackaDojjo.






Såhär mysigt hade vi det efter den låånga färden på skidor. Dock trodde jag aldrig att jag skulle sluta äta, blev aldrig riktigt nöjd trots 2 påsar nötter och en brakmiddag. Men så kan det gå då man skidat runt i 3h :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback