Effektivt


Då är det check på följande:

  • Skidor, pjäxor & stavar
  • Boende Karlskrona
  • Anmält och betalt Girls Only
  • Anmält och betalt Gameness
  • Anmält och betalt Abu Dhabi Pro trials
  • Klarat praktisk examination
  • Skickat in rapporten för granskning (förhoppningsvis sista gången)

Känns ju ganska fint att det mesta ordnat sig inför praktiken och att det nu på måndag är Karlskrona för hela slanten och jag faktiskt har tak över huvudet. Det enda som gnager  nu är det kommande vasa-loppet med 3 mils skidande i ett isande vinter-land den 26e, men får hoppas att min envishet och galenskap ska styra upp det där så det går relativt smärtfritt.


Dagen har idag startat med lite BJJ och en mega-frulle av RANG. Hungern verkar aldrig riktigt avta men det är väl bara att fylla på depåerna. Eftersom förra veckan var extremt seg och jag kände mig mest trött hela tiden kanske den här hungern är det signerade vykortet från dåligt näringsintag från förra veckan? Bara att göra som kroppen vill.

Nu blir det tenta-pluggande på BMC hela dagen innan tjej-passet ikväll 16,00 på Hilti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback