Värme


Idag är första dagen då jag promenerat utan tröja utan att frysa ett endaste dugg! Har varit upp emot 20 grader varmt idag och det har varit fantastiskt. Började dagen med att cykla och promenera i 1h 15 min för att sedan bege mig emot lunch-passet på klubben.  Tyvärr dökl det inte upp någe folk och det blev inställt, så får istället bli Wictors pass vid 17 idag. Men framförhållning som man har hade jag med mig friskis-kortet så istället blev det att löpa bort dit, ta någon intervall som uppvärmning på löpbandet för att sedan köra några övningar axlar och bröst. Inte så avancerat utan mest lagom. Därefter en jogg bort till ica för att posta lite brev och fylla på saft-förrådet. Nu tror jag minsann det är dags att koka ihop lite lunch innan passet och ikväll är jag bjuden till Flogsta på blåbärspaj hos paret Czifrik :)




Blev bjuden på middag igår av Sven, mycket trevligt och jag måste nu själv börja testa på att göra kycklinggryta. Supergott och superenkelt ju ! Blir bara bjuden runt, men jag gillart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback