tågresa

Tåget rullar emot sundsvall efter en dag med tema grappling och sol i goda vänners slag.
Började med att teknika med Ida och Åke vilket resulterade i aha-upplevelser och världens bula efter att Idas knä träffat lite för bra i pannan , men det som inte dödar härdar ;)

EFter det blev det lunch och chill i solen med kajjan och kinna. Vi var stöttande supporters och hejjade på Rosen som spelade vollyboll-turnering (och vann) uppe vid pollax, men att surpla sol och vara aktiv hejarklack var en mycket fin kombo. Jag måste säga att jag blir lika lycklig varje gång jag går ut och solen skiner och värmer. Hur bra kan det någonsin bli?


En snabb visit hem för mellis ala nötter och banan innan grapplingpass på klubben. Mycket butterfly-guard och mycket sparring innan jag slutligen hamnade på tåget. Och här sitter jag nu, just ätit middag och pular med Idas tränings-upplägg.
Valborg på lördag med, hoppas på massor av sol och vansinne ;)


Take Care !


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

SV: Hehe, ja ett grymt redskap!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback