Sprudlande!



Grilla måste vara Guds första gåva till urmänniskan! Spelar ingen roll vad man grillar, det är lika gott vad det än är. Korv, Kött, Kyckling, Fisk, Grönsaker you name it och det kommer smaka 1000 gånger bättre grillat.
Gårdagskvällen spenderades på studentvägen där Gustav hade bjudit till födelsedagskalas såhär mitt i tenta-pluggs veckan, vilket han gjorde alla rätt i :)

Massor utav mat, tårta och GODIS. Var så hög på socker då jag och Kajjan cyklade hem att det kändes som om ögonen spann runt i skallen. Det bidrog till lite lite sömn inatt men då jag väl kom igång med rullandet imorse var jag på toppen utav alla berg! Energin var gränslös när jag väl vaknat till och rushen utav endorfiner var GALEN.
 
När jag kom hem slängde jag i mig lite proteiner, två bananer som svaldes ner med lite kaffe och därefter begav jag mig till gymmet där det blev många sett marklyft på 100 kg (!) knäböj samt crosstrainer. Nu börjar jag landa här hemma och intar frulle två med kesella, musli, mackor med ägg samt saft och kaffe :)
Om en kvart kommer en vän som ska få sig en helkroppsmassage och efter det blir det Plugg , antingen i solen eller på BMC med gänget.


Snart kommer jag att byta bloggportal. Kika in där vettja och förbered er på en massa tränings/brottarbloggande !
www.vitalportalen.se 



Kommentarer
Postat av: mamma

Hur skall jAG GÖRA DÅ DET HAR VARIT SÅ BRA MED DENNa sida där jag fått lite information vAD DU GÖR OCH MÅR?Det är svårt för gamla hundar att lära nytt

2010-05-08 @ 07:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback