SolLjus varde det :)


Morgonstund har Guld och det ÄR ett FAKTUM :)
En morgonrullning i ottan tillsammans med solens strålar som skiner in- kanske inte hade bästa flåset idag men Valborg måste ju visa sig lite annars har det vart för mesigt ;P Dock känner jag ändå någon form utav förbättring. Även om det inte är världens högsta tempo så börjar saker och ting sakta befästa sig... I Like !


Igår rev jag av en massage på en nöjd Linus med. Dock tror jag att jag ska sluta prata med folk jag masserar. Blir så mycket surr att tiden rinner emellan mina fingrar, men trevligt var det så inte någon ont i det. Kom dock inte i säng förens lite för sent då jag efter en kvällspromenad åt lite för mycket kvällsmat. Men är man hungrig som en varg är det bara att passa på. Hunger är den bästa kryddan !


Idag är det avslappning och tenta-plugg för hela slanten samt att jag tror att jag ska lägga in ett rygg-pass ikväll. Taggad som bara den då jag lästae om lite övningar på
bellaeklund.blogg.se


Have a good day in the sun !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback