anti





Jag gör ALLT för att inte plugga :P

Kanske man ska ta sig en löprunda? Vädret är ju nice och jag har spring i benen. Belöna mig med en löprunda då jag åstadkommit såå mycket idag ?:P
Haft föreläsning om nedsatt muskelfunktion, brottats och tränat svep och lås, youtubat alla svep av samma karaktär jag kunde hitta, gjort cykeltest själv samt på Kajjan, gått till gränby och köpt lipsyl, gått igenom tenta och smärta med klasskamrater samt Undvikt att öppna fyss sen jag klev ut från BMC.



Bokat biljett till Karlstad har jag med! den 13 /5 kommer jag ned minsann och slaggar på antingen Idas eller Scottans soffa fram tills helgens tävlingar på Karlstad Ridklubb.
Tänker våldsgästa platsen där min brottar-karriär tog fart med, KasernHöjden
KOmmer bli en bra KristiHimmelsFärd, det känner jag redan nu !


I helgen är det grapplingligan för första gången för min del. Ska bli intressant och kul samt att Mattias har lovat att bjuda på grillade hemgjorda hamburgare efter. Bra uppladdning inför tentan på måndag.





Nej det blir banneMIG en löptur!



Kommentarer
Postat av: Matilda

Så lite så, kört hårt och höra gärna av dig om hur det gick!!

Lycka till!

Postat av: Roosen

haha, ja BELÖNA dig med en löprunda, det är du värd! ;)

2010-05-04 @ 22:56:57
Postat av: Idapida

Det kommer inte bli en bra kristihimmelsfärd det kommer en alldeles, alldeles underbar kristihimmelsfärd;D

2010-05-04 @ 23:20:52
Postat av: Helene

ÅHNEJ vad sorgligt att inte jag är hemma :(

2010-05-07 @ 18:32:48
URL: http://helene10.blogg.se/
Postat av: simone

underbart foto :D

2010-05-13 @ 17:22:52
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback