Day-camp

                  
Vilken Dag!




Ojojoj att det kan vara så roligt att rulla runt iandras svett, kramas tills öronen blöder óch vrida människors armar och ben åt fel håll! Samt att jag fick äran att träffa en viss Diana som styr och ställer med Karlstad numera. Hur duktig som helst, stark som få och trevlig.
    Vi var runt 60 tappra krigare igår som rullade runt och tränade tekniker och sparrades. Jag har lärt mig lite mer om hur tänket i BJJ ska gå till, men jobbar fortfarande på att faktiskt komma till avslut med, men no rush! Det kommer väl tids nog I guess ;)


    Vi styrde bilen söderöver vid åtta-tiden och trots hårda diskussioner om platser i bilar osv, så slutade det med att vi till och med hade en plats över men med tanke på vilka muskelberg till fighters vi har så är jag glad att en plats lämnades till slumpen . Det var inte det bästa utav väder, men det hindrade oss inte får att vara där i god tid och med ett gott humör :)
   
                            Tusen tack för en superhelg HiltiStockholm! 





 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback