Hemma och uppladdning



Åter tillbaka i Uppsala och tillbaka till min egen säng, min egen mat, mitteget kaffe!
Helgen har tillbringats i Åbo tillsammans med ambitiösa kampsportare från Stockholm och olika delar utav Finland.
I fredags bar det av med inställda tåg och lite stress innan vi alla boardade båten och började vår resa. Kvällen var lugn och vi käkade, surrade och gick därefter och la oss för att ladda batterierna inför lördagen.
0630 var det uppstigning och i trupp promenerade vi genom Åbos morgontrötta gator till FinnFightGym som var en MEGA-Stor lokal med en gigantisk matta + EN RING. AsGrym lokal.
Den gemensamma träningen började ett, men har man åkt dit för att brottas så är det det man gör, så efter lite frukost var det bara att hoppa i pyjamasen och rulla . Vi stökade runt lite halvt om halvt på skoj och sparrades någon timme innan det var dags för att ta en mindre Powernap och käka lunch innan första passet.

Ett körde vi igång med BJJ och gjorde några tekniker som vi gått igenom lite här hemma, därefter 45min svettig sparring. Underbart! Var en hel drös med tjejer med så jag trivdes som fisken :)
Halv tre bröt vi för 30 min vila och ombyte då man slängde i sig gainers och bananer för att tnaka på med ny energi.
Tre drog SW-passet igång och där körde vi samma upplägg med någon teknik och därefter SPARRING. Jag kan säga att när klockan ringde för sista gången är man så lycklig att man skulle kunna skjuta sig själv genom taket. GALET skoj är det att sparras, and I Love It!

När passet var över käkade vi och några utav oss tog en ride på stan, dock valde jag att stanna i lokalen och invänta båtavgången. Vid åtta-tiden på kvällen lämnade vi Åbos hamn och puttrade hem över öppet hav.
Blev något glas vin och någon drink som belöning för dagens slit samt att till och med Åke tog en ride på dansgolvet innan vi kröp till kojs och sov gott fram tills vi 0530 steg upp och gick i land i Stockholm.


Jag blev bjuden på frukost och PowerNap på Lidningö samt en underbar promenad runt ön då jag passade på att kollla in hur lidingö-loppet går. Jag kan lova att det blir backträningen till Tusen inför det loppet, för det är inte platt :P



Kort och Gott: En Superkul helg!
Nu laddas det inför nästa helg och Gameness :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Bopp är du nyklippt på den bilden??

2010-04-19 @ 20:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback