Hals-ont = vilo/pluggdag

Idag har halsen inte alls varit på min sida. Vaknade imorse utav att den kändes ond och svullen men lite varm dryck (dvs kaffe) fick det att kännas snäppet bättre för stunden men fick dra mig så långt att det till och med blev en ibumetin för att inte känna mig alltför hängig.
    Började en ny Kurs idag: Normal motorik och sjukgymnastik, väldigt spännande kurs tror jag de kommer att bli :)  Har mycket med rörelse att göra och olika sätt att bedöma rörelse och klura ut vad som är normal och inte.




Har till och med sträckt mig så långt att jag HELT tar vilodag idag, och det har gjort gott på pluggfronten men också för kroppen tror jag. Körde hårt igår och avslutade med att gymma med Staffan och Sven då de lärde mig grunden i marklyft. Så även om det inte kändes så mkt i ryggen just då kan jag lova att min svank känner av  lyften nu :) Lyfte lite till en början men ökade succesivt efter varje nytt set och kom upp i rejäl vikt mot slutet. Men More to come säger jag bara ;D




Så ikväll har jag alltså legat utsalgen på min matta med anatomiboken, stenciler, häften, funlight, kaffe och popcorn. Samt en drös med tända ljus. Mysfaktor på den sessionen ! Nej om man skulle ta och lägga sig och se ett avsnitt utav mannen under trappan? Tror skarpt på det!








MVH sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback