dunderhelg / jobbångest

Here we go again! Stängningsvecka.. Ångestframkallande, nästitill tårdripande och hatat. HATAT. En vecka av att sova bort halva dagen och andra halvan går åt till att jobba . Jag har just dränkt mina sorger och tyckt synd om mig med Ben and Jerry. Jag hoppas att det lättar snart.

Annars då? Jo det har varit en toppen helg som tyillbringats med bland andra Sandra, Therese, Elise och en massa pojkar av okänt slag. Har haft det roligt och dansat och sjungit en massa men också HeadBangat som gett mig en stel och nästintill död nacke. HeadBanga aldrig på fyllan om man vill kunna titta åt något annat håll än rakt fram. Bara ett litet tips ;)


Idag har jag och Sofia joggat runt ån och pratat om allt som händer och har hänt. Väldigt skönt och avkopplande. Nyttigt att ta en tur och låta endorfinerna ta över en stund såhär inför en vecka som denna. Får en att känna sig lite bättre till mots i alla fall. Ett tag. Jag har i alla fall en helg att se fram emot eftersom jag åker till värmlandsskogarna på fredag för att sammanföras med Vi 6 igen och även en massa andra från gymnasietiden. Jag tror inte på annat än succe ;D




        

Kommentarer
Postat av: Lulle

kärlek säger jag bara!! helgen kommer nog bli kanoners! ;) saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback