Kanoners!

  Wow! Vilken helg det har varit. En massa bakande utav kakor, sockerkakor, tårtor och en massa matlagning med stek och potatisgratäng. Därefter följt utav fikande och ätande i gott sällskap.
    I lördags kom svärföräldrarna över på tårta och sa grattis till födelsedagsbarnet Viktor. Med deras hjälp blev långbordet framställt och potatisgratängen förberedd inför kvällen då det kom över 8 st på middag. Blev en två-rätters middag som verkade väl uppskattad utav gästerna- Riktigt roligt, även om jag var ganska nervös för att något skulle gå snett, men allt gick som smort.

Meny

Franska Rostbiff med potatisgratäng och röd-vinsås serverad med en grönsallad
Hallon/Jordgubbstårta med Irish Coffe




Efter middagen hade Viktor ordnat med lekar som innehöll både hjärnjympa och en massa toalettpapper. stämningen var hög vågar jag nästan påstå. 
Efter det begav vi oss ner på krogen där det rök om mig och Sandra på dansgolvet . Vi dansade gärent och jag träffade mycket kändisar som shakade loss med gott mod. Kan inte säga mer än Tack till alla er som gjorde kvällen till en succe !

________________________________________

Idag har jag genomfört min vertifiering på jobbet och numera kan jag titulera mig för handledare. Det började en ny tjej idag som jag har utbildat och jag tror att hon hade det lika roligt som mig idag. jag hoppas att hon kommer trivas och stannar hos oss, för trots att hon var ny kändes det som om hon hade koll på det mesta efter en timme. Ambitiös och trevlig var hon dessutom!
IMorgon blir det jobb i någon timme innan jag ska ta och tagga till inför boxning på kvällen, hoppas att Hanna är ledig och kan hänka på imorgon. Behöver mig en rejäl utmaning! 


        

Kommentarer
Postat av: Adam

Det börjar vattnas i munnen på mig:P Hoppas allt är bra med dej gumman =)

Postat av: Helene

Hihi eller hur, jag har mycket att skriva av mig :)=

Fin tårta förrwesten :) Den hade jag velat smaka!

2009-03-04 @ 22:40:10
URL: http://helene10.blogg.se/
Postat av: sofia

Värst vad du fixat!verkar som viktor fick en bra födelsedag:)

2009-03-05 @ 07:30:36
URL: http://frokenengstrom.blogg.se/
Postat av: Helene

Tack! :) När kommer du till sola i karlstad och hälsar på?

2009-03-06 @ 21:45:15
URL: http://helene10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback