Mardrömmar





Vaknade imorse av att jag bara ville skrika! Drömde en hemsk mardröm som jag tror kan kopplas samman med djurplågeri och det skumma var att jag sedan ser på nyheterna att grisar blivit utsatta för plågeri då de varit vakna under skållningen inför slakten.
    Drömmer handlade om att det var tre stora fåglar, en var vit en var nog någon slags örn eller något och den sista var nog en gam. Jag hade de i en bur inomhus, fast de fick flyga fritt med men jag kände att jag ägde dem och de var mina. Jag fick för mig att vi skulle gå ut, jag skulle ta med mig fåglarna ut i nöjessvängen, varför är oklart. Men till saken hör är att en av fåglarna, gamen blev illa skadad och flög till mig helt söndertramsad. Det var blod överallt och han skrek och jag vaknade som sagt av att jag bara ville skrika samt att jag var alldeles svettig. Undrar vad den  drömmen betyder..
 

________________________________________________________________


Igår när jag kom hem var jag slut i kroppen och slut i huvudet, men jag vet inte varför. Kände bara för att sova och aldrig vakna igen. Kände mig till och med lite ledsen, utan någon anledning. Tror att jag tyckte väldigt synd om mig själv, fast jag kan inte sätta fingret på varför. Allt var bara sorgset. Och choklad var det enda som hjälpte något, varför jag misstänker att det var alldeles för mycket hormoner i omlopp..


Satt och kollade på mitt schema just och inser att det är jag som själv ska ha öpningen på lördag ,söndag och MÅNDAG! Alltså shiit vad spännande men oj vad rädd man kan känna sig att the same time. Men gäller väl bara att göra det, utan att vara orolig. Är ju egentligen ingen skillnad från att öppna som skiftledare eller medarbetare bara att jag måste komma ihåg vart alla kanppar sitter som skall slås på och räkna alla kassor samt att inventera och fylla i HASP. Okej, det gjorde mig inte mindre nervös : /

Kommentarer
Postat av: Nisse

hahah! men det kommer gå så jävla bra tjejen!:D



HACCP stavas det..

Postat av: sofia

I know that feeling, Choklad is the shit;)



Men det kommer gå kanonbra Sophia, du klarar allt du vill.

2009-03-17 @ 12:24:39
URL: http://frokenengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback