Hästeri-Hästera

Okej okej, jag kanske inte läste reglerna så noga innan jag gjorde utmaningen så bäst att komma med rättelse innan ni far i taket allihopa :

Namn: Sandro
Ord på 4 bokstäver: Snön

_____________________________________________________


Idag har jag ridit på Farasi alldeles själv igen, och vi tog några trav-steg idag. Inte många så kanske inget at h'nga i granen än, men snart så ;) Han har byggt otorligt mycket muskler utav att trava runt i djupsnön med Rolle i hasorna så han kommer bli en ståtlig herre tror jag minsann. Om några veckor ska vi löshoppa för första gången och se hur han beter sig på Kungsnäs det blir spännande .
    Träffade även Jokers ägare idag som sa att jag fick komma och provrida lite för gamla tider skull om jag ville, och gissa hur gald jag blev av att höra det ! Joker är ju My-Man som lärt mig det mesta jag kan. Allt från skolorna till vad form egentligen innebär. Och hur man rider dressyrprogram :)


I helgen blir det party av och en massa födelsedagsfirande här hos oss, så vi ses i helgens vimmel  !


Kommentarer
Postat av: Nisse

Hahahha! Det blev nästan revolt! Jag svarade iaf "Nisse" ^^



Ditt umgänge Nisse =P

Postat av: emma johanna

cirka 1,5 vecka till !

2009-03-01 @ 05:47:24
URL: http://emmajohannasillman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback