Sundsvall



Hej och hå då börjar lovet att lida mot sitt slut och även så det nya året.
    Imorgon är det nyårsafton och den skall spenderas i goda vänner lag hemma hos Chrille. Jag och sofia har en mumsig middag på G och massor av go-dricka att insupa innan jag går in för en vit-tid och hårdträning/hårdplugg. Har inte blivit något TENTA-plugg alls här i sundsvall och jag har därför bokat biljett hem på lördag för att kunna ta tag med järnhandskarna på söndag.


Dock har jag varit flitig och inte lagt träningen på hyllan utan har tränat både styrka och kondition under hela lovet på EGO. Även om julmaten och Jul-GODISET har satt sina spår men det har behövts när termometern ofta visat på över -15 grader. Igår när jag var i stallet och fixade med Brghtan var det till och med upp emot -23 grader! Tur man boostat sig med varma kläder och köttfärssås ;)



Julen bjöd på mkt stress som vanlig men även mys och glad barn. Det kom till och med en tomte hit! Jag fick några paket även jag så måste ha skött mig det här året med.


Juldagen bjöd på utgå¨ng med Kusin, sofia och Frida men också mina syster-ystrar. (-sara) En dansat afton där jag också råkade ha sönder fönstret på MercatCross... Inte med mening dock! Jag trodde att fönster skulle hålla för min tyngd, men ack där bedrog jag mig allt!


 


_________________________________________________________________________________



Har också plockat ur lägenheten hos Viktor helt nu. Var inte så mycket grejer kvar men lagom för att fylla X antal kassar och en stor korg med prylar. Packade upp och in det mesta i en garderob här hos mamma och pappa idag.. jag har en hel del saker vill jag lova efter 4½ år i eget boende...

Nu ikväll blir det laserhall med gamla Bergsåker-maffian och Jessica förstås ! :D

KATCHING!




Kommentarer
Postat av: Helene

Wow vad långt hår du fått!! Gott nytt år vännen :) Jag saknar dig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback