Dryckerna i mitt Liv



Nu löper vi linan ut innnan JUL








Jag kan inte säga annat än att det bästa på jorden är när jag kliver upp i ottan. Tar på mig thigts och en långärmad, stoppar tandskyddet i fickan och cyklar iväg innan ljuset ens försökt att börja lysa. Bara för att få rulla  runt på mattan och känna den där kicken utav galenskap och makt. Ibland funderar även jag på varför jag ens började med SubMissionWrestling. Varför är jag den enda tjejen i min bekantskaps som älskar känslan utav blåmärken och träningsvärk efter ett svettigt pass med massa stenhårda grabbar?
Är det något som skulle kunna göra träningen till än mer fulländad så skulle det vara att ha en till där, en i samma storlek och med ett uttalat mål om att kämpa för att bli bättre. Men den som väntar får se. Reklamar för fullt för att få med mig någon.
För känslan av att vara någon och att dessutom vara delaktig av ett gäng som bara "Does it for the thrill" är den bästa känslan. Och att man dessutom har så mycket stöd från dem gör det bara än mera Värt alla tidiga mornar och blåa märken !


Kan inte säga annat än: HardCore !



Kommentarer
Postat av: sesskan

Hihi jag älskar bilden! Shit vad du dricker männska ;)

Postat av: Anonym

oj oj vad är det ps glömde vinet mor

2009-12-03 @ 09:39:32
Postat av: Idapida

Du e tokig! Men antar att d e därför ja gillar dejj såååå mycke!;) Saknar dejj!

2009-12-05 @ 03:00:30
Postat av: Mikaela

Det är ser ju ut som precis hemma hos mig :D Mina drycker också..

2009-12-15 @ 09:26:19
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback