Poppisar

Popcorn i mitt hjärta, GUD vad gott det är !

Hemma från jobbet och sitter och ser TopModel och käkar popcorn. Gott är det vill jag lova. Strax tid att dra på sig lite vettiga kläder och dra ner på stan för att möta Sandra och sola mitt bleka fejs innan det blir Barista. Har jobbat hårt hela veckan och tränat massor med, så förtjänar en dags vila.

    Imorgon blir det till att åka till Brightan och stallet och imorgon kommer Jessica hem :) Så om allt går som jag vill så kommer jag att ta mig en tripp till Kolsta med och kanske ta en andra tur med Farasi? 
    Vad tråkig jag känner mig men jag har verkligen inget vettigt att skriva. Har ju mest jobbat sovit och ärit de senaste dagrna varför jag inte haft mkt till liv att berätta om. Jo just jag på lördag har Affe födelsedagsmiddag som vi ska på, det ska bli roligt i alla fall :) Snart min tur att fylla år med för den delen . 

Adjöken! 

Kommentarer
Postat av: sesskan

Jag kommer hem på kvällen bara så du vet :) men vill du rida på dagen är mamma säkert på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback