Vackert

Har spenderat två dagar i Östtjärn och det är verkligen den bästa platsen jag vet! Igår red jag Blossom 1½ timme ute i skogen och Brightan 1 ½ timme i skogen men också på plan, och vi vågade till och med oss på några skutt över ett litet kryss. Jag blir allt mer och mer vågad av mig . En vacker dag kanske jag vågar lägg upp bommen på någon "riktig" höjd, men inte än . Lite i taget.

Efter det hade jag en myskväll med pappa som innehöll tacos, vin, massage och cashewnötter. Verkligen verkligen underbart att spendera lite kvalitetstid med pappsen. Tack så mycket för det!


När jag vakande imorse var det första jag såg solstrålarna som reflekterade sig på sjön och jag blev varm i hela kroppen. Det var så vackert och det är bland annat varför jag älskar Östtjärn. Det är till och med vackert på hösten och hösten hatar jag över allt annat i vanliga fall. Tog en ridtur på Brightan med idag innan jag for tillbaka hem till staden. Nu börjar det att bli tid att sova någon timme innan jag börjar jobba. Jobbar stängning heela helgen, men det följs utav en lugn arbetsvecka så jag ska inte klaga alls.


Kändes som jag behövde den här lilla minisemestern och tänka. Jag behöver tänka mycket nu och jag tänker bäst själv. Eller tillsammans med en häst.


___________________________________________________________________


Jag vill ha väldigt mycket just nu. Jag vet bara inte vad jag ska lägga pengarna på, för jag känner också att jag inte kan få allt.

Morgonrock

Årskort på EGO

Party-linnen

Kjolar

Stövlar

DVD

Ljus

Vart ska jag börja tro? Lönen kommer till veckan i alla fall..
Fick även brev idag från Akzo. Jag trodde hjärtat skulle hoppa ur kroppen på mig för att de slog som tusan. Det lugnade dock snabbt ner sig då det första jag läser är  "Tack för din ansökan, men tjänsten är tillsatt".. SUCK!


Kommentarer
Postat av: Adam

attans alltså det där med jobb är inte roligt alla gånger... men hästar kan man alltid lita på iaf!! :D

Postat av: sesskan

Fortfarande lika skönt att få rivmärken över hela ryggen? ;) Jag har starka minnen av Jojsans naglar i Bergsåkers korridorer :D

2008-09-20 @ 10:02:27
URL: http://www.jessicas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback