Rubrik



Gör mig inte ont. Jag vet att jag är dålig på att berätta saker för dig, och det är jag ledsen för. Jag lever för den jag är och jag har mina strategier för hur jag ska orka med vardagen. Saker jag måste göra.
De flesta vet om hur jag är och hur jag funkar.  

  • Dåligt morgonhumör
  • Lättretlig
  • Seriös
  • Hängiven
  • Bestämd


Många förändringar händer, men mycket är också en del av mig. Och de tar stor plats i mig och är det som formar mig. Jag stör ingen utan är bara mig själv.



Kommentarer
Postat av: Adam

nejmen, varför detta dystra inslag i vardagen..? Alla lär väl ha märkt hur du fungerar;) Alla är vi olika och det är det som gör världen så härlig! Jag ärinte alltid proffs på att prata med folk om saker jag heller men det är bara till att försöka tänka på det... För båda... /förädis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback