Down

Idag har jag blivit stolt ägare utav ett träningskort på EGO. Så nu kan jag stryka det från min saker jag vill ha lista. För 270 :- i månaden är det fritt att hänga i gymmet, pumpa på något av deras styrkepass eller varför inte svänga runt på deras dansspass eller få lite själa frid med Yoga. Det sistnämnda skulle jag tacksamt ta emot nu kan jag säga. Skulle vara sjönt med lite själafrid just nu.

Blev sent igår innan vi blev färdiga på jobbet och eftersom jag skulle ha Brightan idag for jag till stallet innan jag åkte hem och sov. Dock ingen ridning för det var jag alltför trött och sliten för. Sedan har jag sovit till klockan tre innan jag vakande av en enorm hunger. Övervägde först att äta något riktigt men, nej jag var så grymt sugen på gröt med kanel  och lingonsylt så fick bli det . Maten har fått vänta tills nu, det blev en gårdagens men inte helt fel faktiskt. Snart tid att börja igen, sista natten med stängning, ikväll grabbar blir det till att diska som aldrig förr! Sista helgstängningen med min skiftledare, men bara att hålla gott mod!


Är nere i någon Winnerbäck-period nu och jag känner att jag kan associera allt han sjunger om till mig själv. Läskigt.

Det finns ett ord om vad jag lider av, men jag har glömt det nu

Tidvis har skakande lagt sig

Kommentarer
Postat av: Adam

tjosan! är alltbra med dej? du får inte bara jobba hela tiden! ha de gött!

puss

Postat av: annapanna

för tusan vad jag saknar dig just i denna sekunden... var tvungen att komma hit läsa lite om ditt liv. jag har just vart och kollat på lägenheter med min närmaste vän i lund, cherry som jag jobbade med i italien... det blir nog snart en 5 eller 6rummare delad med 3 eller 4 andra. jag klarar helt enkelt inte att bo själv. allt är bara kaos när jag är själv. och snart börjar det spöka i mitt huvud också... eller äh... hösten också, du vet hur jag är när det börjar bli mörkt och kallt. hoppas du har det bra alla fall, jag önskar att vi inte var... shit, hur långt bort är du egentligen... vänta... 986,8 km säger eniro. det är nästan 100 mil! sjukt. hoppas vi ses snart i alla fall... saknar dig. Kramar från mig

2008-09-25 @ 17:37:57
URL: http://annastrom.blogg.se/
Postat av: Helene

Lasse är alltid underbar :) Du, en liten hemlis. jag har inte lagt ner nåt jobb alls nästan för jag har ett lustigt program som gör allt åt mig :)

2008-09-26 @ 11:59:32
URL: http://helene10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback