Stalltjej 2000

Jess, nu känns det sådär jättebra i själen, och varför kan man ju undra? Jo jag har nämligen städat i lägenheten och just i denna stund ligger tvätten i maskinen och är snart klar för torkning. Men vi måste verkligen köpa något riktigt putsmedel till alla speglar här i lägenheten för det funkar inte med vim, så speglarna har jag lämnat idag för att återkomma på. 
Jag har varit så duktig dag, gått ut med alla gamla kartonger och reklamblad, dammtorkat och dessutom har jag ringt till SJ eftersom mina biljetter som jag bokade här om dagen verkar vara spårlöst försvunna... Det tog en bra stund innan hon kom på hur vi skulle lösa det, men nu ska jag istället resa biljettlös med två papper och körkortet. Tack för kundtjänst :)
Har också äntligen fått svar från Tommy som jag önskat ska toasta våran bal. Inte en dag för sent för måste börja ta mig i kragen med balen. det närmar sig och alla bitar är långt ifrån på plats.

Ska starx stoppa någon lunch i magen och sen bär det av till Kungsnäs för att rida ut på Joker en sväng i skogen. Har massor av hästar att rida nu om dagarna och det känns bra att ha något att göra. Har ridit Brightan några dagar med och ska så fortsätta med imorron igen. Dock blir min projektrapport lite lidande av att jag inte tar mig tiden att sätta mig vid datorn någon längre tid, men den formas sakta men säkert. Kommer nog inte att bli färdig denna vecka, men ska försöka att få den klar under nästa vecka. Har i alla fall börjat och det känns som en bra start.

Förresten, om någon är intresserad så finns min projektbok om ekologiskt jordbruk nu att köpa för 70 kr. Bara att höra av sig !

image273         image274

image275




Kommentarer
Postat av: Linus

Min fru rider också!

Och idag har jag kärlekstema på min blogg. Så om du vill och har tid sen får du gärna gå in på www.centrumspel.blogg.se för att läsa om mig som pappaledig till en helt underbar grabb vid namn Malte. Han är drygt ett år gammal och helt underbar. Idag har vi kärlekstema då bloggar jag mycket om mitt familjeliv!

Postat av: Helene

Jaa på måndag åker vi hem! Då ska jag bli 18 och kolla in Vincent.. jag kommer sakna dig där :(
Vilken söt liten tjockishäst i mitten ;)

2008-03-14 @ 07:56:10
URL: http://helene10.blogg.se
Postat av: SVENSKK

SVAR: Tack! :) I helgen blir det bara att ta det lugnt med Emil tror jag, du?

2008-03-14 @ 15:51:40
URL: http://sannasvenskk.blogg.se
Postat av: JoHanna

gnugga med tidningspapper på speglarna, det göra susen. Dom blir jätte rena och fina, brukar bli i alla fall :P

2008-03-15 @ 01:47:58
URL: http://mittimot.blogg.se
Postat av: Hanna

Tack för smset ;) Jag fattade inte riktigt hur du kunde ge mig gratis inträde men sen fick jag ett till från arena :D tyvärr gick vi inte ut... =/ Melodifestivalen va ju på tv :D

2008-03-16 @ 12:53:39
URL: http://Cvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback