Rubriken

Idag steg jag upp vid nio eftersom magen kurrade något helt otroligt. Jag funderade en stund på vad jag ville ha för frukost för har ganska mkt att välja på för tillfället i skafferiet.
Efter ett tag kom jag fram till att det fick bli havregrynsgröt med kanel och massvis med russin och  rostade solrosfrön. Och en rostad macka till  var fasligt hungrig :D Och så ska vi inte glömma den obligatoriska koppen kaffe där på morgonkvisten .

Sedan tog jag tag i påskstädandet av lägenheten och tvätten som stod och luktade unket på balkongen. Så nu är det skinande rent här och tvätten tvättad. Och solen har naturligtvis skinit nästintill hela dagen idag bara för att jag inte har ridit någon häst idag, men tog mig ut en stund på eftermiddagen i det härliga vädret och fick lite D-vitamin på mig. Det var skönt.
Nu funderar jag på om det är läge för en dusch och sen ner på Moodoch köpa en biljett till  studentfesten imorron som Therese propsat på att jag måste besöka, vilket jag mer än gärna gör!
 
Sedan bär det av till Alnö eftersom vi är bjudan på middag idag igen. (Vi är ett par lyckans ostar)
Jag har också kommit på vad jag ska göra med laxen på fredag. Eller nästan i alla fall. Jag har en ide som jag tror kommer bli toppen, blir till att handla imorron bara.

Nej duschen nästa!!


image280

En liten bild på syster Cattis & Holger

Kommentarer
Postat av: Helene

YES! lite lite lätt i alla fall. Fast jag är i alla fall på en fotbollsplan, alltid nåt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback