Gjort det igen

Då var det söndag och idag har jag inte gjort mkt. Började med en långdragen morgon i sänghalmen innan det var uppstigning för att ta emot lite folk på fika. sen vidare ut på alnö eftersom vi var bjuden på middag hos Gun. Fick smaka en mkt god nötstroganoff måste lära mig hur man kockar sådär bra alltså, det var riktigt gott.
Sedan tog jag mig hem på egen hand eftersom Viktor skulle spela match. Strax före sju rullade Gun in med två blommor och så åkte vi tillsammans föratt se Alnö IF i spela mot Granlo/(Stockvik) i värmecupen på Westhagen. Eftersom Alnö förlorat alla matcher som jag vart på tänkte jag att man kanske skulle förvänta sig en förlust, men ack nej de tog hem segern med 1-0. Rättvist då jag tycker Alnö var det bästa laget största delen av tiden. Visserligen tappade de mot  slutet men blir lätt så om man var så bra som de var där ett tag.

Nu sitter jag hemma med värmekudden och försöker få upp lite värme i fötterna och får höra om helgens bravader i Karlstad av Hannalängtar efter er brudar och det känns i hjärtat

när ni har kul utan mig, men jag får helt enkelt överleva det I guess ...


          


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag säger bara Florence Valentin 10/4 på Koreander! ;)

Postat av: Adam

Tjo! inte vara lessen nu, vi har det lika tråkigt här utan dej!! ;)

2008-03-11 @ 08:34:20
Postat av: JoHanna

Som Hanna säger, Florence på Koreander !
Det kommer bli tokigt ! ; D

2008-03-12 @ 10:12:52
URL: http://mittimot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback