Ledigt

Äntligen har den efterlängtade lediga helgen kommit och jag tänker bara luta mig tillbaka med ett gott glas rött och känna mig levande. Efter att ha jobbat konstant (känns det som) i fem veckor får jag äntligen lite ledigt för att vila upp mig.
Ikväll bär det av mot ramvik för middag med syster och Tommy och sen ska vi besöka härnösands festen. Håller tummarna för att det finns dansgolv så man får svänga runt några varv, var så himla länge sen!

Jag är starkt yrkesskadad också! Om nätterna ligger jag och tar beställningar och pratar engelska. Drömmer hela nätterna om:
"Hej och välkommen till McDonalds, vad får det lov att vara?"
Haha ganska sjukt, men är nog bara en fas som förhoppningsvis går över : )

Nej om man skulle ta sig en tur ut i det härliga vädert? Ganska nyvaken då jag jobbade stängning igår, men jag tror att en joggingtur kan pigga upp! Jag har dock varit så duktig att jag har städat ur skafferiet och ställt in allting igen efter massmordet igår eftermiddag. Har visat sig att vi har getingar i väggen mellan skafferiet och ut, men med (massor) av radar så ska vi nog ha fått död på de flesta .


Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Ha-ha, du är ju såå rolig ;)

Postat av: Z

Jaaa, jag kommer hem på onsdag :D You and me friend ska pimpla vin en kvæll och ta igen førlorad, hur låter det? :)

2008-07-18 @ 14:48:54
Postat av: Helene

vad härligt för dig goding :) Jag saknar om våra diskussioner om alla våra knasiga drömmar!!

2008-07-22 @ 23:21:44
URL: http://helene10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback