skolstart ångest

då var det sista kvällen i sundsvall innan tåget imorron 08,33 rullar mot de värmlänska skogarna igen. det är en hel del blandade känslor kan jag säga. på ett sätt är det skönt att komma tillbaka till rutiner igen, men på ett nnat så kommer det att vara en ångestfylld vecka att vänta eftersom jag kommer sakna den som betyder massor . alltid jobbit i början får då saknar jag det så mkt, men vet ju att det blir lindrigare med tiden så får hålla ut.
Ska jobba hela januari så ingen tid över till att sörja på och förhoppningsvis så kommer det att vara en bra grej.

Har i alla fall haft ett bra lov även om jag som vanligt inte hunnit med allt jag velat gjort, men jag har i alla fall fått bo med min favorit och det har varit det bästa med hela lovet!

Nej nu ska jag äta min ytterst smakfulla kladdkaka och försöka att dämpa min resångest


Kommentarer
Postat av: Helene

Du vet att du får pussa hur mkt du vill på mig när du saknar honom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback