Fjärilar i magen

Idag har vart en helt strålande dag då jag verkligen vart på topp. Jag har vart på fnisshumör hela dagen och solen har skinit och allt hara bara vart toppen idag. Jag misstänker att mitt goda humör har att göra med alla komplimanger jag fick igår på träningen och mitt snack med Shanna. Saker som "Du har bra balans", "du har en bra teknik och kan få till dina grepp" "När ska du tävla börja tävla då, till helgen kanske?" Jag menar att bli proppad med komplimanger och smicker gör ju att man lättar från jorden helt enkelt! Samt att det har fått mig på tävlingstankar... jag är en tävlingsmänniska som mer än gärna visar för alla att jag är en tuffing och ingen vekling. att ha brottats i två är med stora muskelpojkar har visserligen gett mig mycket stryk, men också en hel del självförtroende. Skulle vara en kul grej att göra för vem vet, det kanske visar sig vara världens roligaste grej? Och att ha en motivation att träna för att man ska kunna bli bättre på tävling är ju alltid bra.

SOV GOTT

image218
By Anderas Danielsson

Kommentarer
Postat av: Linnea

Att du gatt och blivit brottare hade jag ingen aning om :P fast det verkar ganska skoj! jag har alltid velat prova det...
Blir det lumpen efter studenten eller? Jag ar lite nyfiken pa vad du ska ta for dig :)
Har i NZ ar det bara bra..solen skiner och barnet sover sa passar jag pa att lata mig!

/Arne

2008-01-23 @ 22:20:25
Postat av: Räävi

Haha! Du är värd varenda kommentar nordis! Du är bäst! Kör på å tävla du, det är fett kul!! (iaf med ridningen)
;):P

2008-01-24 @ 10:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback