Jag älskart

Det bästa i mitt liv just nu är att jag bor på ett ställe som jag verkligen trivs på. Jag är omringad av härliga tjejer som bara är så underbara och de förgyller mitt liv till tusen! Vi sitter timme in och timme ut och snackar om allt mellan himmel och jord, från p-piller till bönder, krogen och senaste nytt ja allt du kan tänka. en utomstående kan nog inte förstå vilken gemenskap det är att bo på elevhem. många tror nog att det är frestande på humöret, men snarare tvärt om. jag vet verkligen inte vart jag skulle ta vägen om jag inte hade alla dessa runt omkring mig. de förgyller min vardag ( och mina helger) jämt!

Senaste att berätta om i allmänhet är att min dator bestämde sig för att krascha i tisdags. det var mkt olämpligt eftersom alla mina filer var kaputa och projektet skulle skickas in för upprtyckning. Gissa om jag blev stressad! Tänkte att det lika väl var att gå och gräva ner sig någonstans för allt skolarbete och allt var bara puts väck.
Och med hänsyn till allt detta så vill jag tillängna en dagens Ros till den underbara personen som idag kom som sänt från ovan och lagade den: vår alldeles Unika Ulrik  Zdybal!

Så projektet är på upptyckning och ett provprint kommer skickas till mig inom en snar framtid, datorn funkar igen & det kan helt enkelt inte bli bättre. Vilken bra dag det har varit idag!




Kommentarer
Postat av: svenskk

SVAR: Duktig för att jag slutat snusa? WOHO, du är en av de få som har sagt det. Glad jag blir, TACK! :D

Postat av: svenskk

Haha, jag skulle gå under om min dator dog så datanörd som jag är. ;D

2008-02-07 @ 23:48:09
URL: http://sannasvenskk.blogg.se
Postat av: sesskan

Finns det något värre än datorkrascher? :|

2008-02-08 @ 09:10:51
URL: http://www.jessicas.nu
Postat av: Helene

Naaw jag är glad att ulrik finns till din förfogan ;) Och du, jag är lättroad, du också. du skrattar ganska mycket åt konstiga saker :D

2008-02-08 @ 18:40:09
URL: http://helene10.blogg.se
Postat av: Adam

Fiina bilder;)

2008-02-09 @ 13:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback