Winnerbäck

imorron drar vi verkligen iväg till gbg för att lyssna på Lasse!! Äntligen äntligen äntligen, har haft den här biljetten bokad sen augusti. hoppas verkligen att det blir ett zinkensdam i repris !  blir mysigt att fara bort med "vi sex minus ett". tyvärr har helena droppat av men vi får helt enkelt klara oss utan henne, men det kommer bli hårt : / 

Dagens kemilektion var något utöver det vanliga. eller jag har alltid roligt med mina labbkompisar men idag var verkligen toppen på isberget. Christoffer lämnade oss ensama med vår kunskap i kemilabbet. det slutade med ett gott skratt åt scottan & co som inte riktigt förstått varför man skulle ha spruten på vatten flaskan till :D Jag tror vi lyckades skrämma markus redigt där ett tag när han fick veta att lösningen var frätande :P



image80


Kommentarer
Postat av: Hälen!

Vi drar verkligen om 9 timmar :O Och jag är fortfarande vaken :O
kemin var skojig, jag tror alla var lite småtrötta D hihihih!

2007-10-26 @ 00:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback