Ömslagen, men tillfreds

Att sitta i en rättssal med en anklagad man som verkligen ångrar sitt brott är verkligen inte något som man vill göra varje dag. mannen hade kört grovt rattfull en natt för att han hade kommit på att han var tvungen att klippa klorna på sin hund. som tur var han inte komma långt och skada någon. vilken idiot var det första man tänkte. att köra rattfull sådär och riskera andra människor. men på något vis kändes det verkligen som att hans största straff var att sitta där och erkänna inför alla oss, ett gäng helt oinsatta åhörare. han såg verklogen ut att skämmas som en hund och han ångrade ju verkligen det han gjort vilket fick mig att tillochmed känna ett visst medlidande.

Är vääldigt ömsalgen idag vill jag lova. det gör ont att sätta ner benen i marken och springa är inte så pleasent så det hoppar jag över idag. fick dock in en fullträff på en passering igår som tillochmed ledde till applåder from the other guys. det var verkligen det bästa på hela veckan:D

Och idag har jag fixat med min punktering. till en början helt själv, men fick ta till lite assistant av helena och johanna där emot slutet då jag fastnade lite, men sen när det var tvungen att göras om lite fixade jag det helt själv så nu kan jag byta slang på cykeln också. tänk vad jag kan, jag kan nog snart allting:P  tänk vad lite som behövs för att göra dagen sådär bra



image75

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men lilla gumman vad har du gjort? :| Det där kan väl inte vara roligt?

Postat av: Helene

Det måste vart hemsk för honom, jag ville bara gå ut därifrån :P
undrar om du ska komma på en tabortblåmärken-salva ? :)

2007-10-20 @ 13:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback