Chokladtårta

parktiken är avklarad och på måndag bär det av till karlstad igen. sorgligt eller en lättnad? frågan är vad.

Jobbade som servetris/somiliere ikväll och fick mig en rejäl tremiddgars plus en massa pengar. inga fel inga fel men syster yster tycker allt att jag måste lära mig att säga nej. men vem kan säga nej till världens godaste chokladtårta? fatta att det var hundra år sedan jag åt så gott som ikväll. farmor är den bästa kocken på jorden, var har den genen gått och gömt sig egentligen?:O

Så nu sitter jag hemma mätt och belåten och får ångest för att jag kommer att svika igen, men har fått ett erbjudande jag bara inte kan stå emot. blev så glad över att höra av någon som vill umgås:) och det är långt till härnösand och nära till stan....




image71


Kommentarer
Postat av: Häläään

Hörru, du får ta och plocka fram kockgenerna så du får till en riktigt gosig kokbok ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback