Tillbaka i Värmland

japps då var jag på plats igen i värmalnd efter att ha flängt runt den senaste veckan. jag kan nog inte med ord beskriva hur underbart jag hade det i Bulgarien! jag har ätigt gott och solat massor och om kvällarna har det alltid varit stenhårt party med dans:) har dansat och druckit i ett och det har bara varit så lovely;D uppdaterar med bilder så fort jag får internet på skolan:)

Är hos ida för tillfället, vi har planerat inför vårt kalas nästa helg! tänk att det verkar som om vi blir en skara minsann, och jag längtar!! hoppas bara att jag blir av med min förbannade förkylning innan för den håller bokstavligen på att ta kål på mig för tillfället! snorar och hostar om vartannat, men så kan det bli efter sju dagars festande och med tanke på hur oförskämt pigg jag varit varje dag trots all dryckeskonsumtion så får jag nog leva med en förkylning och det är det banne mig värt !
Älskar Bulgarine och kommer definitivt att återvända !!!

Kommentarer
Postat av: niklasb

Din blogg är tamifan bra alltså=)
Kommentera min vettja också=)
http://niklasb.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback