Sömnlös

då var det samma visa igen. sömnlös och kan inte få ro att sluta ögonen.
varför kan jag inte bara få somna?! Är trött och har gjort saker idag, så egentligen borde jag vara helt slut nu redo för en god natts sömn, men nej nej inte det

Imorron ska jag i alla fall på kräftskiva hos angelica eller snarare hos hennes polare, men same same;D kanske att man kanske kan skaffa sig en bekantskap här i sundsvall igen? kan det vara möjligt tro? känner mig vilsen i den här stan nuförtiden och ibland tror jag bara att det finns en ljuspunkt här i denna alldeles för trånga stad.
roligare är att frida nilsson har tagit upp kontakten igen och att jag fått träffa johanna W igen:D

nej ska man göra ett nytt tappert försök till sängen tro?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback