Simpelt!

Japp japp, nu vet jag hur jag ska göra mig igenkänd när jag sitter på alla olika hästar. eftersom man inte kan koppla ihop mig med en viss häst så har jag uppfunnit (kopierat) den ultimata vinken som gör att alla kommer veta att det är jag. jag vinkar helt enkelt under hakan! för alla som sett busungarna så vet ni vad jag pratar om och ni som missat den supersköna filmen så lossas vi som om det var mitt egna påfund:)


 

"Fort, vad är det för nummer till 90 000?!"


Känner mig lite bättre idag, har ridigt både på lektion och efter skolan. kunde inte motstå andreas erbjudande;) visserligen inte sådär överdrivet hårt men kan lova att det tog på krafterna.
Något som är så fruktansvärt underbart är att jag verkligen känner att demonerna är näst intill försvunna. jag kan verkligen bestämma själv hur jag vill ha det och det är som om en stor sten rullar av mitt bröst .

Imorron ska jag träffa Anton, jippie!! har inte sett honom på ja låt säga 1 ½ år, har ju bara pratat i telen med honom sen vi var och dansade och han skjutsade mig hem ;D blir en fika imorron efter skolan och sen lite utbyte av tjänster, men mer säger jag inte, nej nej;)


image46
Norskens pålle Fribbe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback